سلنا دختری از جنس ماهسلنا دختری از جنس ماه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

˙·٠•●♥ ســـــلنا هدیه ناب خـــــــدا ♥●•٠·˙

واکسن پایان 18 ماهگی

1394/5/18 23:21
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9f.gif

عسلم باز وقت 1 واکسن دیگه رسید و استرس ما هم شروع شد از همه شنیده بودم که واکسن 18 ماهگی خیلی اذیت داره و نگران بودم که چجوری تو رو یه جا بنشونیم تا درد نداشته باشی بالاخره روز موعود فرا رسید و به اتفاق مامانی رفتیم بهداشت ، مراقبت رو انجام دادن ولی گفتن واکسن روزهای دوشنبه هست باید پس فردا بیاین.دوباره برگشتیم و دوشنبه بردیمت برای واکسن،طفلی دخترم خیلی جیغ زدی و گریه کردی ولی قبل رفتن بهت تب بر و ضد درد داده بودم بالاخره آروم شدی و از ظهر تب و درد شروع شد و وقتی اومدیم خونه دیدی دیگه نمیتونی پات رو تکون بدی نشسته بودی روی تشکت و فقط 1 پات رو تکون میدادی و اونی که درد داشت دراز کرده بودی و هی دست میزدی بهش،انقدر هیچ وقت یه جا بند نشدی همه دلشون برات کباب میشد.3 روز نتونستی تکون بخوری ولی بعد 3 روز دیگه راحت پاشدی و راه رفتی...

 

تصاویری از مظلومیت اون روزها

الهی فدای دخترم بشم چه مظلوم نشسته یه جا

ناگفته نماند این زمین گیر شدن شما کلی برای من فرصت بود تا خونه رو بدون حضور شما جمع و جور کنم.

totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp10.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)