سلنا دختری از جنس ماهسلنا دختری از جنس ماه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

˙·٠•●♥ ســـــلنا هدیه ناب خـــــــدا ♥●•٠·˙

مرواریدهای 17 و 18

1394/11/12 23:23
788 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم بعد تولدت با وجود بد غذایی همیشگی یکباره  اصلا لب به غذا نزدی و هر چی میدادم حتی آبمیوه لب نمیزدی تا اینکه دیدم لثه ات ورم کرده احساس کردم داری دندون در میاری و گفتم طبیعیه ولی فرداش دیدم زیر و بغل زبونت هم زخم شده کمی بیشتر که نگاه کردم دیدم علاوه بر ورم شدید لثه هات همه جای دهنت هم زخم شده بردیمت پیش دندونپزشک و گفتن که عفونت کرده و احتمالا دندون در میاری و آنتی بیوتیک و مسکن تجویز کردن و دکتر خودت هم چند تا قطره دادن تا زخمها بهتر بشن ولی همچنان لب به هیچی نمیزدی و اگه زیاد گشنه ات میشد آب میخوردی دلم کباب میشد برات خیلی عذاب میکشیدی...  گریه

حدود 10 روز طول کشید تا کمی اوضاعت بهتر بشه و حسابی وزنت پایین اومد و تو رو از پا در آورد کم کم که زخمها بسته شدن مایعات رو میخوردی ولی خیلی بد غذا شدی و خلاصه که بعد از چند هفته دیدم مرواریدهای 17 و 18 از بالا در اومدن و نگو این دندونها باعث شدن عروسک بیچاره من به این روز بیوفته... گریه

محبت با این همه مصیبت کشیدنت خوشگل ماما مرواریدهات مبارک محبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)