سلنا دختری از جنس ماهسلنا دختری از جنس ماه، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

˙·٠•●♥ ســـــلنا هدیه ناب خـــــــدا ♥●•٠·˙

♥ اولین تولد فرشته آسمانی ♥

1393/6/15 12:3
869 بازدید
اشتراک گذاری

bday6

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

هدیه از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.

ღღبهترینم تولدت مبارک    ღღ

Cartoon 1st Birthday

یه صبح لطیف و زیبا ي تابستونی... دخترکی از جنس عشق به زندگی ام رنگی تازه زد و من مادر نامیده شدم. به خاطر وجود تو مادر شدم و لبریز از عشق
و شدی تمام دنیای من
دخترکم، دقایق و ساعات و روزها می گذرند و همه آرزوهایم، تمام امیدهایم و تمام دعاهایم را برای تو به یادگار می گذارم
برایت از یگانه بی همتا ایمان، سلامتی، سعادتمندی، موفقیت، خوشبختی و عشق را خواستارم
تمام وجود من, تمام خوبی های دنیا را برایت آرزو می کنم ... دوستت دارم
و خداوند را بخاطر این لطف بی کرانش سپاس می گویم

Cartoon Birthday Letter ACartoon Birthday Letter NCartoon Birthday Letter ECartoon Birthday Letter LCartoon Birthday Letter ECartoon Birthday Letter S

سلنای ماما تو یه چشم به هم زدن یکسال گذشت و فرشته من یکساله شد ... امیدوارم از خدا عمر با عزت بگیری، هر اندازه ای که خدا لایقت داند...

                             totalgifs.com aniversario gif gif 34.gif                           

سلنا جون این عکس رو هم روز تولدت از وبلاگت گرفتم و چند تا هم از دوستانت تو نی نی وبلاگ که امروز روز تولدشون بود برات گذاشتم

      

اینا هم دوستان نی نی وبلاگی(دوستهای خوبم تولدتون مبارک)

            

و اینم سلنا تو جمع دوستانش در صفحه" متولدین امروز "نی نی وبلاگ

                               

                      

پسندها (3)

نظرات (2)

مامی فاطمه
9 مهر 93 12:37
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانما امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
شيوا
13 مهر 93 17:35
سلناجون تولدت مبارک ایشا... ۱۲۰ساله بشی
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
پاسخ
ممنون عزیزم